niedziela, 10 listopada 2013

PROLOG :**

Hej jestem Emma. Mieszkam w Polsce, w Elblagu. Mam 16 Lat. Gram na wiolonczeli. Mam super przyjaciol a najlpesza przyjaciolka jest Olivia. Mam starszego brata Michala i dwoch mlodszych blizniakow Wiktora i Daniela. Ja mieszkam z rodzicamiWiktorem i Danielem. Miachal ma 25 lat ma zone i dziecko mieszkaja w Warszwie. Wszystko bylo cudowne to tego ranka: Byla 7:00. Zeszlam na sniadanie. Wszyscy siedzieli juz za stolem widocznie chcieli mi cos powiedziec. Usiadlam. Mama zaczela : - Dzieci, musimy Wam co powiedziecPrzeprowadzamy sie do Londynu. Co Wy na to. Wiktor Daniel? - Super. ~Tam sa te czerwone budki. Odjazd - ucieszyli sie blizniaki. - A ty Emma? - spytal tata. Jadlam jajko i o malo sie nie zadlawilam. - Chyba zartujecie! i wybieglam z kuchni.Doszlam do pokoju. Zadzwonilam do Olivi zeby przyszla na 7:30 przed szkole. Ona chodzila na fortepian
Hej jestem Jenny. Mowia mi Ula.Mam 16 lat. Mieszkam w Wielkiej Brytanii  w Londynie. Gram na perkusji. Nie jestem zbyt lubiana w szkole, ale mam jedna osobe ktora mnie rozumie to Riki.Mam starsza siostre Penelope i dwie mlodsze siostry sa blizniaczki Molly i Holly. Mieszkam z rodzicami,Molly i Holly. Penelope mieszka oddzielnie w Kanadzie ma 23 lata. Wszystko bylo super do czasu godziny wychowawczej:
- Jak moze juz wiecie ze panna Riki Watson sie wyprowadza i na jej miejsce przyjedzie  dziewczyna z Polski.Bylam  w szoku. Thomas powiedzial: No nareszcie! A Miley dorzucila : Jeszcze panne Jenny jak najdalej i bedzie niebo. Cala klasa sie rozesmiala. - Uspokojcie sie- krzyknela nauczycielka. I zazwonil dzwonek

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz