poniedziałek, 11 listopada 2013

Part 3

***********OCZAMI EMMY

Ciocia wyjechala do Londynu 10 lat temu. To przez nia poznalam Olivie. Oprowadzila nas po domu i pojechala do siebie. Ja od razu pollozylam sie spac jutro do skoly a byla juz 24:00.  Z rana wstalam obudzilam sie i ubralam sie w czarne rurki, bluze z lwem i czarne conversy i wyszlam do szkoly. Ciocia wczoraj pokazala mi droge. Weszlam do szkoly trzymajac plan lekcji w reku. - Pomoc Ci? - spytal chlopak w ciemnych blond wlosach i brazowych oczach. - Jak mozesz - odpowiedzialam.  Wiec jestes nowa w naszej klasie? - ponownie zadal pytannie. - chyba tak :D - usmiechnelam sie. - pierwsza mamy godzine wychowawcza.nasza wychowawczyni uczy Historii. A w ogole jak sie nazywasz? Ja jestem Thomas. - Ja Emma - znowu sie usmiechnelam-milo mi. i weszlismy do klasy. Wszystkie dziewczyny siedzialy razem tylko jedna szatynka siedziela sama. Ja siadlam w wolnej lawce z przodu. Do klasy weszla nauczycielka. Byla to niewysoka, okolo czterdziesto piecio letnia kobieta. Usmiechnela sie do mnie. Przedstawila mnie klasie i kazala siasc z ta dziewczyna ktora siedziela sama. na przerwie podeszla do mnie jeszcze jakas szatynka i blondynka, obie byly mocno obtapetowane. - Hej jestem Miley, a to moja przyjaciolka Dayana. Czemu siedzisz sama?Moglas do nas podejsc. Choc przedstawie Ci reszte dziewczyn - powiedziala z falszywym usmechiem na twarzy. Poszlam byla tam jeszcze: Angelina, Joe, Kate,Julia,Caroline i Marry. Spytalam o te dziewczyne ktora siedziala ze mna. Odpowiedzialy mi ze ona jest nienormalna i ze lepiej sie z nia nie zadawac. Dziewczyny powiedzialy ze ida do kina jutro po szkole. Zaprosily mnie. I zadzwonil dzwonek. Poszlismy na lekcje. Po lekcjach od razu poszlam do domu. Opowiedzialam mamie jak w szkole i wziielam sie za lekcje.

********************Oczami Jenny

Tak jak myslalam. Ta cala Emma nie byla taka lala... Nawet weszla do klasy z Thomasem. Widocznie spodobala mu sie. Slyszalam jak dziewczyy nagaduja jej glupoty o mnie. A wgl Miley mnie tak nienawidzi bo bylam kiedys z Thomasem. Jeszcze bym byla gdyby nie ona. Thomasowi ona sie nie podoba ale on jej sie bardzo. Nie radze Emmie sie z nim zwiazywac... to moze sie zle skonczyc. Po lekcjach wrocilam do domu i pislaam z Rikki powiedziala ze w Dallas jest super.... o 1:00 poszlam spac   .

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz