wtorek, 5 listopada 2013

PART 2 :****

Wiec nasza wychowawczyni weszla do klasy i zaprowadzila mnie do dyrektora. Tam siedziela juz Emily i histeryzowala. Dyrektor nie byl zainteresowanny jej placzem i od razu przeszedl do rzeczy. " Dziewczeta nie jestescie juz male, jestescie prawie dorosle. wiec zrozumiecie moje postepowanie. Nasza szkola nie moze tolerowac ntakiego zachowania jestescie odpuszczone z lekcji i ja dzwonie do waszych rodzicow.Mozecie juz isc i zadnych ale! Ja wiedzialam co mnie czeka.... Zadnego koncertu i nowego IPhona .... i jeszcze napewno szlaban na wychodzenie z domu i na dyskoteki... Zaczelam plakac i wybieglam ze szkoly.Poszlam na alejke gdzie zawsze przychodzilam jak mialam zle dni... Siedzialam tak i uspokojialam sie az nagle pogdszedl do mnie jaki blondyn : Hej,moge z Toba usiasc? nie bylam z tego zadowolona - A innych lawek nie ma? prawie krzyknelam. z jego twarzy zszedl ten usmiech ktory byl jak do mnie podszedl. - To niee, przepraszam ze chcialem Ci poprawic humor:(-zasmucil sie - Poczekaj,poczekaj! - cos mi sie zdawalo ze jest mi znajomy - Ty... ty..  jestes Niall Horan? i sie usmiechnelam jak pomyslalam jak powiedziala Emily:Niall Heron hehehh xD on ajest naprawde tempa! - Tak to ja tylko nie krzycz- znowu sie usmiechnal - Co ty tu robisz? Mieliscie miec dzis koncert w Nowym Jorku....  - Zostal odwolany bo chlopaki... ymmm... no tak wyszlo - to bylo takie slodkie jak tak robil. - a ja ide do sklepu - powiedzial szybko. - Moge isc z toba? - No jasne- zgodzil sie !!! :D:D:D:DD

        **************************oczami Nialla*******************************
Ona jest taka sliczna. Czemu plakala? Moze cos sie stalo.... Ale widze ze udalo mi sie ja rozweselic... Moze zaprosze ja do nas... chyba jest fanka. wiedziala nawet ze mial byc dzis koncert...  Directioner sa najlepsze.
****************************oczami Jenny**********************************
Jej!!!!!!!!!! Ja to mam szczescie.... spotakac Horana? I to jeszcze z nim gadac i isc do sklepu? Niech mnie ktos uszczypnie..... !!! Musze potem wszystko odpowiedziec Jenny .... aaaaa!

1 komentarz: