niedziela, 10 listopada 2013

PART 1

Oczami Belli********************
Wzielam wiolonczele i torbe i wyszlam z domu. Spotkalam sie z Oliwia. Zaczelam plakac. Jak jej opowiedzialam ona tez sie rozplakala. Poznalysmy sie w piaskownicy. Bylysmy po prostu BFF, Nigdy sie nie klocilysmy. Wiedzialysmy wszystko o sobie: jakie mamy problemy, jakie slabosci jakie marzenia.w kazdej sytuacji sie wspieralysmy. Nie zawsze bylysmy zgodne ale mimo tego nasza przyjazn byla mocna i nikt nie mogl nas sklocil.Weszlysmy do szkoly zdecydowalysmy ze pojdziemy na wagary. Zadzwonilam do mamy i Olivia tez. Ja powiedzialam ze skoro sie wyprowadzamy chcialabym pobyc jeden dzien z Olivia. Moja mama sie zgodzila jej tez. Poszlysmy w te miejsca z ktorymi mamy wspomnienia. serce mi sciskalo jak nie bedzie ze mna Olivii. Ona jedyna mnie rozumiala. Byla dla mnie jak siostra <3  Jak sie zegnalysmy plakalysmy. Olivia odprowadzila mnie do domu. Powiedziala ze o kazdej porze dnia moge do niej dzwonic. Porzegnalysmy sie. Przyszlam do domu . Mama na mnie czekala. Widziala ze jestem zaplakana. Ona mnie rozumialaa prawie jak Olivia. Nie niegocjowalam z nia w sprawie wyjazdu. Rozumialam ze ma duzo na glowie. poszlam na gore. Spakowalam ubranai. Zostly buty i drobiazgi.  To na jutro. Zadzwonilam do Olivi przez Skype. Gadalysmy cala noc.
Oczami  Jenny*******************************
Bylam Z_A_L_A_M_A_N_A ! Riki znalam od 5 lat. Byla dla mnie jak siostra... To jest jedna z najwazniejszych dla mnie osob.... Nie moge bez niej zyc! Kto bedzie mnie podtrzymywal. zastane jedna ta dziewna Directionerka w naszej klasie. Masakra!!!!!!!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz