niedziela, 1 grudnia 2013

Part 7:***

Ta czesc jest dla Uli, ktora jedyna czyta blog i mnie daje motywacje <3 dziekuje <3
*****************A wiec********************
*******************OCzami Harr'ego******************
Cala noc nie moglem spac...myslalem o niej.... ona jest taaka sliczna. Tylko nie wiem czy  bedzie chciala ze mna byc jak jej powiem ze pojde do x-factor, napewno nie bedzie chciala tych nerwow,ale ton jest moje marzenia od dziecka.Mam nadzieje ze zaakceptuje to i ze mnie nie zostawi.
*****************Oczami Belli*******************
Mialam cudowny sen...Ale nie bede o niim mowic. Z rana wstalam ubralam to:

i Popatrzalam w telefon. Tam byl SMS.: Czesc slodkaa, mamy lekcje na 11:00 wiec o 9:00 spotkajmy sie .Pokaze Ci okolice.Harry
Kurde,Jakie ja mam szczescie.Taki chlopak... moj... Nigdy nie myslalam o takim szzczesciu... Byla 8:50. Zalozylam kurtke i wyszlam. Mamie powiedzialam ze ide do szkoly. Wyszlam. On stal przede mna.Olsniewal mnie swoim wygladem. I te doleczki. Rzuciilam mu sie w ramiona. Mial sliczne perfumy. Nie jestem przeciw temu ze chlopak o siebie dba.
H:-Sluchaj moge CIe oczyms poinformowac i spytac?
J:NO jasne.Mow!
H: Wiec , Niedlugo casting do X-factor i jaa...e... chcialem wziac udzial
J:Super, nie mowiles ze spiewasz... moglbyys mi cos zaspiewac?
H: Seerio chcesz?
J; Prosze!
H: No dobrze. Spiewal mi piosenke o milosci. Ma przepiekny glos.Wielki talent.Nie moze sie marnowac.Jak spiewac lza splynela mi po policzku. szybko ja wytarlam zeby nie widzial.
J; Wow! Fenomenalne!
H:Cos w tym styluu.....
********************************Oczami Jenny**********************************
Wstalam rano i ubralam sie w to:
Zadzwonilam do Belli.Nie odbierala.Postanowilam wyjsc wczesniej do szkoly.Byla 10:15.
Przy szkole siedzialam i czekalam na Belle. Szla z Thomas'em co dziwne za reke. Jakies 30 m ode mnie zatrzymali sie ona mu cos powiedziala,po czym podeszla do mnie:
B:CZesc, Czemu nie bylas na balu?
J:Hej,jakos tak.Wy...
B:Tak.- powiedziala pewna siebie
J:  Szczescia.
B:Tylko nikomu ani slowa
J:No jasne!
B:Chocmy na lekcje.Pierwsza Chemia///
J: No dawaj.
*******************************Oczami Harr;ego******************************
Bella powiedziala zebym poszedl oddzielnie.Ona sie mnie wstydzi?
/Tatii

2 komentarze: